Ik ben de vliegende keep die je kunt inzetten waar dat nodig is. Voornamelijk op het gebied van automatiseren van processen, technische koppelingen en het structureren van je bedrijf.
Stel je eens voor joh, heb je straks gewoon weer tijd voor je eigen ideeën!
Wat kan ik voor je doen?
Organiseren & Structureren
Jij hebt een hoop op je bord en merkt dat je nog weinig inhoudelijk bezig bent. Je spendeert je dagen in je agenda en je mailbox(en). Dingen kunnen vast slimmer, maar je hebt geen tijd om dat uit te zoeken.
- Je mailboxen bijhouden én slimmer maken. Echt joh, scheelt een hoop als jij daar niet meer zelf doorheen hoeft te spitten.
- Takenbeheer. Maar daar ben jij toch voor? Tuurlijk, maar hoe fijn is het als ook je eigen taken lekker op een rijtje staan, geprioriteerd en al?
- Digitaliseren van systemen of archieven. Klaar voor het digitale tijdperk? We gaan ervoor!
- Het opzetten en inrichten van een CRM. Om ook jouw klanten goed te blijven helpen.
- Je bedrijfsprocessen in kaart brengen. Er gebeurt een hoop in jouw bedrijf. Daar zit vaak een rode draad in. Ik help je die te vinden, zodat er meer structuur in je bedrijf komt. Door het te koppelen aan rollen kun je nog meer mensen inhuren als je opeens geld overhoudt.
Website, Webshop & Online Academy
Je website is jouw online etalage. Het is belangrijk om deze up-to-date te houden en te zorgen voor een regelmatige back-up. Daarnaast wil je misschien weleens een extra pagina of een structurele wijziging doorvoeren.
- Content updaten. Jij levert de teksten, afbeeldingen en video's aan, ik redigeer die voor je en plaats ze op je site.
- Nieuwe functionaliteiten. Wil je een nieuwe plug-in toevoegen? Regel ik voor je. We kijken gelijk even of die inderdaad gaat doen wat jij wil. Eventueel doe ik vooronderzoek en breng ik de beste opties voor je in kaart, zodat jij een weloverwogen besluit kunt nemen.
- Onderhoud van je site. Ik zorg ervoor dat de back-end van je site up-to-date blijft.
- Koppelingen met anderen. Google, je e-mailmarketing, Facebook, alles moet goed gekoppeld worden en blijven, zodat jouw website overal goed naar voren komt.
- Aanspreekpunt voor je webdesigner of hostingpartij. Wil je een nieuwe site? Ik bespreek de technische mogelijkheden met je webdesigner. En natuurlijk zorg ik dat problemen worden opgelost.
Ondersteunen met online marketing
Je hebt je strategie uitgedacht, maar geen tijd om deze te implementeren? Of heb je een hoop tijd op Google gezocht, maar zijn er gewoon teveel mogelijkheden? Pak ik op voor je!
- E-mailmarketing. Het inrichten van je account, nieuwe opt-in formulieren maken en koppelen, autoresponders en automations inrichten, nieuwsbrieven versturen, lijsten segmenteren. You name it.
- Online cursussen. Je cursus inrichten heb ik gedaan, maar je klanten hebben nog vragen. Ik help je graag met het beantwoorden hiervan. En laten we dan gelijk een FAQ-pagina opzetten.
- Landing- & bedankpagina's inrichten. Spreekt voor zich, toch?
- Blogs, video's en social media plaatsen. Jij hebt de content (of iemand die dat voor je maakt), maar het moet ook geplaatst worden. Hoi, dat kan ik! Volgens jouw schema ;-).
Tools & Apps
Deze tools en applicaties gebruik ik regelmatig. Nieuwe software heb ik snel onder de knie, dus staat jouw pakket er niet bij? Geen probleem!
- Websites. WordPress, Wix, Squarespace, Shopify.
- Pagebuilders. Elementor, Divi, Beaver Builder.
- Online academies. LearnDash, CourseFlow, Huddle.
- Automatiseren. Zapier, Make, ClickUp.
- Programmeren. HTML, CSS, beetje PHP.
- Online marketing. FluentCRM, LaPosta, Mailchimp, Hubspot, ActiveCampaign, MailBlue, Sendinblue.
- Project management tools. ClickUp, Trello, Asana, Notion.
- Documenten & spreadsheets. Microsoft Office, Google Apps.
- Communicatie. Slack, Gmail, Google Calendar, Outlook, Discord, Voxer, Facebook Groups.
- Sociale media tools. Buffer, Later, Hootsuite, Facebook.
Erg prettig!
Agnes heb ik ervaren als betrouwbaar en proactief. Ze overziet het proces goed en bij (complexe) vraagstukken denkt ze vooral in mogelijkheden. Erg prettig! Ze kan een goede vertaalslag maken van het proces naar individuele medewerker. Het lijkt me mooi als onze wegen in de toekomst nog een keer kruisen!
Het prijskaartje
Je neemt bij mij een pakket af van een aantal uren per maand, die je vooraf betaalt. Alle prijzen op deze site zijn exclusief btw. Buiten deze pakketten is mijn uurtarief € 70,-. Dit wordt gefactureerd op basis van nacalculatie. Extra uren zijn altijd in overleg.
Heb jij geen 10 uur per maand ondersteuning nodig? Je kunt ook een strippenkaart afnemen en af en toe een losse opdracht indienen.
basis
10 uur per maand-
Ongeveer 2 uur per week. Handig als je wil uitproberen of dit iets voor je is. Denk aan een combinatie van deze taken:
-
Maandelijkse nieuwsbrief (jij levert content aan)
-
Onderhoud van je website
-
Urgente taken van jouw to-do
Op dreef
20 uur per maand-
Ongeveer 4,5 uur per week. Je bent op dreef en je business ook. Je hebt een dagdeel per week aan taken die je uit wil besteden. Denk aan dingen als:
-
Wekelijkse nieuwsbrief (jij levert content aan)
-
Onderhoud van je website
-
Urgente taken van jouw to-do
-
Plannen van je social media
-
Implementeren van nieuwe tools en systemen
volledig
40 uur per maand-
Ongeveer 9 uur per week. Jij bent op zoek naar een volwaardige aanvulling op je bedrijf of je team. Ik werk 2 dagdelen per week voor je. Heb je meer nodig, dan overleggen we dat.
We kijken samen wat jij nodig hebt en hoe Studio Veltboei je kan helpen.
Werkwijze
Je gaat natuurlijk niet zomaar met iemand in zee. Snap ik, doe ik ook niet. Daarom vind ik het belangrijk dat we open en helder met elkaar communiceren. Als je na het lezen van deze website enthousiast bent, dan ziet het traject er ongeveer zo uit:
Kennismakinggesprek. Elke samenwerking met mij start met een gesprek. Plan hier een half uur in mijn online agenda. We bespreken jouw wensen en verwachtingen, ik laat weten of ik je kan helpen en hoeveel tijd ik daarvoor nodig verwacht te hebben.
Voorstel. Je krijgt van mij een voorstel per e-mail. Binnen twee weken laat je mij weten of het wat wordt tussen ons.
Onboarding. Je gaat mijn onboardingsproces in. Je krijgt je eigen klantomgeving in ClickUp. Daar staan een aantal taken voor je klaar. Denk aan: het betalen van de eerste factuur, delen van je wachtwoorden, het invullen van je eerste taak, het ondertekenen van onze overeenkomst, etc. Hier heb je twee weken de tijd voor.
Werk jij al met een project management tool waar je heel tevreden over bent en wil je dat ik daarop aanhaak? Regelen we!
Aan de slag! Ik pak de besproken werkzaamheden op, jij levert aan wat ik nodig heb. We hebben in het begin vaak wat intensiever contact, omdat we een duurzame relatie aangaan. Als alles lekker loopt, hebben we minimaal een keer maand een online gesprek met elkaar.
Een virtual assistant moet je tijd gaan opleveren. Dat is voornamelijk handig als jij tijd tekortkomt om je diensten goed uit te voeren.
Het past waarschijnlijk wél bij je als:
- Je business al best goed loopt en je ruimte hebt om te investeren.
- Je zelf wat meer rust wil in je bedrijf.
- Je het fijn vindt om een sparringpartner te hebben die jouw bedrijf goed kent.
Dat is afhankelijk van jouw bedrijf en de taken die je hebt liggen. In de prijstabel hieronder zie je een indicatie van wat er in die tijd gedaan kan worden.
Heb je geen idee welke werkzaamheden ik zou kunnen overnemen van je, dan kunnen we starten met een halve projectdag om de processen en structuur van je bedrijf in kaart de brengen. Vaak komen er dan al verschillende rollen boven. Het is dan aan jou welke van de rollen je wilt en kunt uitbesteden.
Je neemt bij mij een urenpakket af. Die betaal je vooraf. Op de eerste van de maand ontvang je een factuur van mij. Eventuele extra uren worden achteraf gefactureerd o.b.v. nacalculatie.
Alle bedragen die je ziet zijn exclusief 21% btw.
Natuurlijk! Ik hanteer één maand opzegtermijn. Zeg je bijvoorbeeld in mei op, dan werk ik t/m 30 juni voor je.
Haha! Goeie vraag :). Maar zeker, ik heb in de loop van de jaren ook geleerd waar ik geen energie van krijg. Dat is onder andere:
- Het ontwerpen van een website (dat is meer iets voor webdesigners en marketingexperts) Bouwen doe ik uiteraard wel.
- Projectmanagement (ik doe graag dingen zelf)
- Leads nabellen (gewoon, nee)
- (Grafisch) ontwerpen (daar moet je echt iemand anders voor hebben)